Nei folkens, artisten Kurt Nilsen (38) skal ikke bli bestefar. Ukebladet Se Og Hør tar feil!


FOTO:  Skjermd/ FAKSIMILE, Se Og Hør

 

 

Nå raser artisten Kurt Nilsen mot ukebladet Se og Hør, som i sin siste utgave av bladet hevder at datteren hans venter barn, og at han skal bli nybakt bestefar. «Kurt

Nilsens herlige hemmelighet: 38 år og snart bestefar», står det på fremsiden av bladets nye utgave.Det skriver VG.no som først omtale saken.Det er rett og slett et

respektløst overtramp mot meg og min familie, sier artisten via sin egen facebook. Søndags kveld publiserte Kurt Nilsen publiserte søndag en melding på sin

offisielle Facebook-side der han tordner mot ukebladet Se og Hør. Dette har vært en utrolig tøff og vanskelig helg for min familie og meg. Jeg vet rett og slett ikke helt

hvor jeg skal begynne, åpner han i sitt innlegg. Artisten avviser at han skal bli bestefar, skriver VG.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top