Ingrid Bjørnov (54) er alvorlig kreftssyk

FOTO:  Ingrid/FACEBOOK

 

 

I et langt facebook-innlegg ( Klikk  HER) forteller den populære artisten, Ingrid Bjørnov (54), at hun ble alvorlig kreft-syk i fjor sommer.Så kom kreften. Den beit meg i leggen

i fjor sommer, jeg ble operert i en fei og kjørte hyperaktiv sykmelding gjennom høsten. Nå er det spredning og jeg må gjennom en hestekur som ikke lar seg forene med reising

og pianospill. Det er med tungt hjerte jeg avlyser resten av Steinway to Heaven-turneìen. Legger meg i de beste hender, håper å komme grusomt tilbake, avslutter Ingrid sitt

facebook-innegg. Ingrod hadde planer om å holde flere konserter rundt i Norge, men må nå på grunn av sykdom avlyse flere av konsertene.Bjørnov ble først kjent som popduon

Dollie de Luxe. Det skriver blant annet radio-kanalen P4.NO i dag.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6435

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top