Pappablogger fra Larvik:- Nå blir den grove hetsen i sosiale medier politianmeldt.Mottatt grove trulser mot datteren og familien

FOTO:  Pappaglede.blogg.no

 

 

 

 

 

 

LARVIK: For noen uker siden fortalte Kent Roger Solheim (26) fra Larvik i Vestfold, mannen som også står bak bloggen “Pappaglede”, at han har blitt utsatt for alvorlige og grove hets og trusler i sosiale medier. Også datteren og familien hans har opplevd det samme. Blant annet har folk truet med voldtekt av datteren hans.Den grove hetsen startet for fult etter at det ble kjent  at Kent Roger og kjæresten Carina Heum, hadde oppkalt sin nybakte datter den velkjente Liverpool-sangen YNWA.Det fulle navnet ble YNWA Sofie. Navnevalget fikk stor medieoppmerksomhet over hele verden. Nå har Larvik-bloggeren og kona bestemt seg for at de vil politianmelde hetsen han og familien har opplevd. Det bekrefter han overfor “Norgeogverdens nytt”. Jeg kommer til å reise på en hemmelig reise og ferie i en eller to uker. Jeg trenger bare å komme meg vekk fra alle som hetser meg og min familien. Det forteller en berørt og sliten blogger.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6434

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top