Toppblogger (24) fjerner sine store silikonpupper for godt! Hun har hat silikon siden hun bare var 18 år gammel.

FOTO:  TCMN

 

 

 

 

 

 

 

  • FØLG  – NorgeOgVerdensNytt  –  HER!  

 

 

 

 

 

 

 

TOPPBLOGGER – TCMN – HAR HAR HAT STORE SILIKONPUPPER SIDEN HUN VAR 18 ÅR – NU FJERNER HUN DEM FOR GODT: Etter hele seks år har toppblogger Therese Charlotte Margrethe Nielsen (24) tatt valget om å få fjernet silikonpuppene for godt.Det meldte bloggeren selv via sitt eget innlegg  “900 gram mindre pupp” bloggen i Oktober. “Jeg er veldig redd for at det skal bli skikkelig ille, men samtidig gleder jeg meg til å bare bli ferdig med det. Jeg gleder meg til å kunne handle bh-er på vanlige butikker og til å kunne ha på klær uten å tenke på at puppene er for store”, skriver hun på siden. I tillegg til å være Norges største og kjente bloggere, har Nielsen tidligere deltatt i TV-programmet Charterfeber på TV3. Ifølge blogginnlegget, skal 24-åringen ta av omlag 900 gram av sine silikonbryster. Noen av de siste bildene med sine enorme silikonpupper, er også tatt med i samme innlegg.  Denne saken er også omtalt på vår facebook-side.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6374

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top