Alenemor (37) med to barn holder på å ta lappen på bil. Hun renger din hjelp til å kjøpe bil til familien

AV/ foto: privat, Spleis-innlegg, Veronica Vollan Zandee

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ØNSKER SEG BIL: Alle pengene som samles inn går til kjøp av en trygg bil,og blir det noe til overs går det til bilstol til minstemann.Jeg er en alenemor med to barn.jeg er 37 år,og holder på å ta lappen på førerkort.

i år blir feriepengene brukt til å ta førerkort,og da vil det ikke være noe igjen til kjøp av bil.selv om det er litt flaut,så tenkte jeg å prøve SPLEIS for å se om det kunne hjelpe.Jeg har to barn,der han
eldste spiller fotball og trener karate,det hadde blitt en stor lettelse for oss alle om vi hadde brukt 5 min-utter hjem fra karate framfor en time når vi må ta buss,pga bytting og venting på neste buss.
jeg har også ønsker om å kunne reise på ferie om sommeren med guttene,og siden båt/fly ferie er for dyrt for meg når skolen har fri,så har vi alle lyst å reise på bilferie,jeg føler vi er de eneste
SAMLER INN TIL BIL: Alenemoren har valgt å samle inn penger til en ny bil til familien
som er hjemme hele sommeren hvert år.å kunne gi guttene mine den type opplevelser betyr veldig mye for meg.Samtidig hadde ett liv der man har mulighet til å kunne kjøre og hente og levere på
skole/barnehage betydd veldig mye,jeg har ikke tall på hvor mange ganger vi blir stående å vente på buss i høljregn der det ikke er tak.Jeg vil med denne spleisen se om noen hadde vert interesert
å hjelpe oss på vei,da jeg har funnet en bil som hadde passet perfekt,og som nettopp har blitt eu god-kjent i to nye år,denne bilen koster 20.000 + omreg og forsikring.Det er litt flaut å lage denne
spleisen,men så ser jeg andre lager spleis for bursdagsfeiring og forskjellige typer rarieteter,så da tenkte jeg hvorfor ikke. Jeg hadde blitt kjempeglad og overlykkelig om dette hadde kunnet hjelpe meg og mine barn til ett enklere liv,ett litt friere liv,men jeg har ingen forventninger,bare ett håp.
Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top