Da er Britney Spears tilbake på Instagram

Foto/     Britney Spears , Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå har har Britney Spears gjenopprettet profilen sin etter at hun slettet den.Jeg kunne ikke holde meg unna, skriver hun i et nytt innlegg.Mandag kveld publiserte Britney Spears (39) et nytt på sin Instagram. Noen bilder fra min weekend for å feire forlovelsen min med min..herregud..FORLOVEDE

… jeg kan fortsatt ikke tro det, skriver hun innledningsvis. Det var i forrige uke at hun slettet stjernen Instagram-kontoen Nå er hun altså tilbake. Jeg kunne ikke holde meg unna «the gram» for lenge så jeg er tilbake allerede, fortsetter hun.Tilbakekomsten blir godt mottatt av fans i kommentarfeltet.

Etter at hun slettet profilen sin gikk Spears ut på Twitter for å forklare at hun tar en pause fra sosiale medier for å feire forlovelsen med kjæresten Sam Asghari – men at hun snart ville være tilbake. Ikke vær bekymret, jeg tar bare en liten pause

fra sosiale medier for å feire forlovelsen min. Jeg er tilbake snart, skriver hun.Det hele skjedde to dager etter at Britney Spears kunngjorde på Instagram at hun har forlovet seg med kjæresten Sam Asghari. De har vært sammen i fem år, og hun har vært gift to ganger før.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6443

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top