Justin Bieber hyller Gud og kona

AV/ Foto:  Lou Stejskal – Flickr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nå har det i løpet av det siste døgnet strømmet på med hele syv bilde- og videoposter fra den kanadiske superstjernen på Instagram.Bildene fra platestudio i Los Angeles er tatt av den berømte videofotografen Rory Kramer (36), som er en god venn av Bieber.Bieber er nemlig i innspurten med sitt nye studioalbum – det sjette i rekken

 

 

– og det dokumenteres. «Hvordan dette albumet får meg til å føle!», skriver han under et bilde der han sitter og jubler over studiospakene.Bieber gir også sine 160 millioner følgere innblikk i hvor fordypet han ser ut når han går gjennom låtlisten til utgivelsen. På denne tiden i fjor innrømmet Bieber at han hadde vært så langt nede

 

 

at han var døden nær. Nå har pipen fått en annen lyd. Et videoklipp av Bieber som trakterer trommebatteriet, etterlater liten tvil om at Biebers energinivå i disse dager er høyt: «Morsomt å finne potensialet sitt og se det vokse», skriver 26-åringen og legger til at han er takknemlig for alle gaver Gud har gitt ham.«Mitt håp er at jeg skal

 

 

vokse å bli alt Gud har gitt meg muligheten til. Først og fremst i forholdet med min utrolige kone», skriver han om Hailey Bieber (24), som han giftet seg med i 2018.Bieber oppfordrer fansen til å oppdage sine egne talenter og evner.«Dere er mer enn verdifulle. (…). Jeg elsker dere så høyt», lyder det i kjærlighetserklæringen. Poste-maratonen

 

 

kommer tre dager etter at Bieber la ut dette lite flatterende mimrebildet: «Ikke mitt beste øyeblikk. Ikke stolt over hvor jeg befant meg på det stadiet i livet», skriver han under, samtidig som han forklarer at han på det tidspunktet var ulykkelig, trist, forvirret, misforstått og sint på Gud.«Men Gud har ført meg et godt stykke videre,

 

 

og jeg har innsett at Gud var like nær meg da som han er akkurat nå», skriver Bieber.Popartistens budskap til tilhengerne går ellers ut på at man ikke skal la skamfølelse ødelegge livet. Det er per nå ikke bestemt når det nye albumet slippes ut.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6442

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top