Mads Hansen (36) tar over som «Farmen»-programleder etter Gaute Grøtta Grav

AV/ foto: Norge-Og-Verdens-Nytt/ Instagram: mads_hansen11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mads Hansen (36) tar over som «Farmen»-programleder etter Gaute Grøtta Grav. Jeg vil ikke være en Grøtta Grav nummer to. Det har jeg vært helt tydelig på. Da fikk de heller finne en annen, sier Mads Hansen til VG – som frøst melder saken. I juli er Hansen klar for første

«Farmen»-innspilling på gården på Hønefoss. Jeg har vært kjempeheldig som har fått en så stor og prestisjetung jobb som dette. Jeg som egentlig bare er en «idiot» fra Lier. Du kan si mye om meg – men er det noe man ikke kan assosiere meg med, så er det gårdsdrift. Jeg tror heller

ikke seerne kommer til å oppleve at jeg rir inn på «Farmen» i bar overkropp, sier Mads Hansen. Det var en stor overraskelse for meg å bli spurt og jeg er helt sikker på at mange andre også blir overrasket når de får vite om dette nå. Jeg tror jeg ville ha tippet tusen andre før meg i denne rollen,

View this post on Instagram

Interessant.

A post shared by Mads Hansen (@mads_hansen11) on

men jeg gleder meg veldig, sier Hansen.Programdirektør i TV 2 Kathrine Haldorsen sier dette om hvorfor valget falt på Mads Hansen som kanskje ikke er profilen flest forbinder med det landlige bon-delivet.

Mads er en vinnerskalle med et enormt rettferdighetsprinsipp, og akkurat det kan komme godt med når han blant annet skal dømme tvekampene på Farmen. I seg selv er det landlige bondelivet et bærende element i selve premisset for produksjonen. (VG)

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top