Sunniva Høiåsen Frigstad (19) fra Vennesla er en av deltakerne til årets Miss Norway 2020: Jeg elsker å utfordre meg selv!

AV/ TEKST: S24.by - Daniel Deniazi - FOTO: Norge-Og-Verdens-Nytt / Maren  Granås

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MISS-NORWAY: Sunniva Høiåsen Frigstad fra Vennesla er en av deltakerne til årets Miss Norway 2020. Nå tar hun utfordringen på strak arm. Sunniva er 19 år gammel og kommer fra Vennesla, en innenlandskommune som ligger i Agder.

 

 

LES  flere  av våre nyhetssaker  her.

 

 

Du husker kanskje Charlotte Høiåsen Salvesen som vant Frøken Norge i 1997? Det er nemlig tanten til Sunniva som har meldt seg på Miss Norway.Tanten min har tidligere vært deltaker, og hun oppfordret meg til å delta på konkurransen. Jeg

 

synes det ser veldig kjekt ut og er klar for å ta utfordringen på strak arm, sier 19-åringen til  S24 – som først  melder saken. Hva er det som gjør at du vil bruke tid på dette? Det er for å utfordre meg litt, og få oppleve hvordan det er å ha sponsor

 

og gjøre veldedige ting, men ikke minst få delta i konkurransen og få konkurrert mot mange andre fine deltakere. 19-åringen forteller at hun har fått litt oppmerksomhet rundt hennes deltakelse, men ser det som problemfritt: Det er kjekt å

 

 

 

LES  OGSÅHaugesund-jenta er med i Miss Norway.

 

 

 

komme i media og få vist frem seg selv i slike konkurranse. Hvordan er tilbakemeldingene fra folk?  Det har vært mange fine tilbakemeldinger fra folk som ønsker meg lykke til. Og folk jeg ikke engang kjenner eller har møtt før, forteller hun til  S24..

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6437

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top