Sunniva Høiåsen Frigstad (20) har øynene åpne for en hun kan dele livet med

Foto:   privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AV/  Daniel DeNiazi   –  Extraavisen.no

 

 

 

 

 

Sunniva Høiåsen Frigstad (20) har fortsatt ikke funnet kjærligheten. Nå har hun øynene åpne for en hun kan dele livet med.I fjor vant hun Miss Norway, som gjør at hun er deltaker i Miss Universe 2021. Det er bare 23 år etter

 

 

at hennes tante tok over kronen i den årlige missekonkurransen som fant sted i Oslo.Nå har 20-åringen lagt for seg kriterier for hva hun leter i en mann. Jeg liker å være singel, men om den rette dukker opp så sier jeg ikke

 

 

nei, forteller Sunniva til Extraavisen, og legger til: Jeg vil ikke si jeg at jakter etter å finne den rette, men jeg kikker jo selvfølgelig rundt meg. Så hva er kriteriene? Det viktigste for meg er at han må være snill og omtenksom! For

 

 

meg er det også litt viktig at vi har samme verdier og holdninger, som i mitt tilfelle er kristendommen! En som er morsom og aktiv er jo også et pluss. Jeg tror forholdet kan bli bra om jeg finner den rette, men det har hendt at jeg har

 

 

blitt kontaktet etter at jeg vant Miss Norway.Sunniva mener det er uvanlig å bli kontaktet, men synes det er kjekt å bli kontaktet av interesserte menn. Hittil har alderen vært oftest eldre.Ja, litt uvanlig, men det er gøy å bli kontaktet.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top