Toppblogger Lisa Slaaen Rørvik (22) ble voldtatt i år 2012. Det ble starten på en 4-års helvete for henne


FOTO:  Skjermtr/ Lisarorvik.blogg.no

 

For rundt fire år siden skulle toppblogger Lisa Slaaen Rørvik (22) fra Kolbotn i Oppegård kommune, bare feire en helt vanlig og original russetid sammen med resten av gjengen i klassen.

Russetiden skulle bli preget av både samvær med gode venner,fest og moro.Men det ble heler en start på et fire års langt helvete for for den unge jenta og bloggeren fra Akershus.En marer-

itthendelse med blant  annet selvmordsforsøk, tvangsinnleggelser, anoreksi og et konstant mørke.Det er en ukjent gjerningsmann som har skyld i det hele. Midt under russe-tiden skal en

ukjent mann ha utsatt Lisa for en grov og smertetfull voldtekt i år 2012. Voldtekten gjorde

at alt det vonde startet. Jeg fikk god oppfølging fra voldtektsmottaket i Oslo,og tenkte at det skulle

gå bra.Men det hadde kanskje ikke gått opp for meg hva som hadde skjedd,forteller Lisa og tenker

tilbake fra den gang overgrepet skjedde henne.Lisa Rørvik anmeldte voldtekten, og saken ble etterforsket av politiet i distriktet.Senere kom beskjeden  som gjorde at livet gikk i utforbakke i full fart

for 22-åringen. En politibetjent ringte og sa at voldtektsanmeldelsen hadde blitt henlagt.Det er sårt å vite at min ukjente gjerning-

smann går rundt. Jeg vet ikke hvem han er, men jeg er glad for at jeg slapp å stille opp i retten.Det er Østlandets Blad som først om-

talte saken i går ettermiddag. Lisa S. Rørvik startet først å blogge via Nordens største bloggsamfunn, Blogg.no i November 2015. Siden den gang har hun delt det meste av sterke

av personlige blogginnlegg, for all offentligheten. En av blant sine sterke og personlige innlegg på bloggen, det har vært om

den aktuelle voldtekten. Blogen, den har vært min terapi. Jeg var på bånn, men med bloggingen fant jeg noe jeg likte. Det gjorde at jeg

ikke følte meg alene, og det ble min grunn til å stå opp, forteller hun. Bloggen representerer en Lisa S. Rørvik  helt uten filter.

 

 

NB: Dette er bare deler av Lisas historie. Les resten på Oblad.no

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6444

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top