Toppblogger Lotte Ninja Fagerheim (22):- Jeg selger nakenbilder av meg selv, istedet for å gå på NAV!


FOTO: Skjermtr/  Fitfager.blogg.no

 

 

I dag finnes det flere tusen toppblogere rundt om i hele Norge. (Det finnes også flere ulike blogg-plattformer) En av blant bloggerne heter nenmlig  Lotte Ninja Fagerheim (22) fra

Narvik kommune. Hun er idag en av blant Norges største og popuære bloggere noen sine. Tidligere var den unge bloggeren veldig avhengig av å få penger NAV-kontoret. Men nå så vil hun

overhode ikke ta imot en eneste krone fra nettopp NAV.Istedenfor så vil hun heler selge nakenbilder av seg selv via pc og internett. Hun er nemlig ikke alene om å gjøre nettopp det.

For hele 42 prosent av unge mellom 18 og 30 år mener at kjøp og salg av skreddessydd seksualisert

innhold på nett er greit. En undersøkelse utført av Norstat for NRK Innafor viser at 2,6 prosent av

norske kvinner og menn, bortimot 24.000 unge voksne, sier at de har byttet bilder eller seksuelt innhold

via telefon eller data mot penger eller andre goder, skriver NRK.På en egen VIP-side selger Lotte Faherjeim bilder. En

rumpebilder koster fra 29 til 300 kroner, og for en toppløsbildene ligger på 499 kroner. I tillegg selger hun SMS-er via en SMS-tjeneste. Hver SMS fra henne koster 29 kroner.I tiden mens Faherheim

gikk på NAV,vokste bloggen hennes fort.I dag så driver hun faktisk en av Norges største

blogg som heter «Fitfager»,og drives idag via Nordens største bloggsamfunn Blogg.no.

På sin egen instagram-konto har hun i dag til sammen 345.000 faste følgere hver eneste

dag. Jeg selger heller ræva mi på internett, enn å gå på NAV, sier Lotte Fagerheim.Bloggen til

22-åringen har fått mye negativ oppmerksomhet, og vært omdiskutert av mange. Den inneholder blant annet ironiske innlegg og lettkledde bilder. Fagerheim har også blitt beskyldt for å overdrive sine

blogginnlegg. Heler ikke om hva folk måtte mene om det at hun segler nakenbilder av se selv på nett, men hun blondinen gar ikke latt se fele av pinen. Å selge bilder av kroppen er mitt valg. Jeg synes

det er godt å kontrollere egen inntekt og kropp slik jeg vil, sier Lotte. På spørsmålet om hvor lenge hun kommer du til å holde på med å selge nakenbilder av seg selv, svarer hun: Jeg holder på til det ikke

er artig lenger, eller hvis jeg klarer å skaffe meg en vanlig jobb. Jeg er stolt av meg selv og det jeg får til og håper jeg aldri trenger å gå på NAV igjen,sier hun med et smil om munnen.Det er Nrk.no som

først omtalte saken i går ettermiddag.Les hele saken på NRK for å få med dere hele bakgrunnen for saken.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6444

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top