Nå er Fuglevik gård lagt ut for salg. Prisen er på 38 millioner kroner


FOTO:  moss-avis.no

 

 

Nå er Fuglevik gård på Jeløy blitt lagt ut for salg. Prisen er satt til 38 millioner kroner. Eiendommen skal være den aller dyreste landbrukseiendommen som er lagt ut i markedet i mossedistriktet. Det skriver Moss-avis.no idag, som først omtalte saken. Det er Reidar Navestad (60) som eier Fuglevik gård. Bakgrunnen for for at Navestad selger gården: Jeg har aldri vært bonde som faren min var, og jeg har to barn som heller ikke er interessert i å overta. Både jeg og kona begynner å bli eldre og det er mye å holde i orden. Så da prøver vi oss, og så får vi se hvordan dette går. Jeg har drevet med kjøp og salg i hele mitt liv og vet at alt er til salgs bare prisen er riktig, foreteller han til Moss avisa.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top