Andrea Constand:- Jeg merket at han befølte brystene mine under skjorta


FOTO: NTB Scanpix.

 

Den tidligere stjerna fra «The Cosby Show», Bill Cosby (79) er nå  tiltalt for overgrep mot flere kvinner.Nå er saken mot han oppe i retten. Han vil risikerer flere år i fengsel

dersom han blir funnet skyldig. Han er blant annet siktet for overgrep i 2004, hvor han skal ha begått seksuelle overgrep mot Andrea Constand.I retten forteller hun om

hva hun opplevde. Jeg våknet brått en natt, fordi jeg merket at han befølte brystene mine under skjorten min. Da jeg våknet var hånden hans inni meg. Han plasserte også

hånden min på sin penis og beveget den fram og tilbake.Det skriver Dagbladet.no som først omtalte saken. Utenom Constand, er det flere andre kvinner som har hevdet at

de har blitt misbrukt av tv-stjernen. Cosbys advokat Angela Arusa fikk Andrea Constand til å innrømmet at hun hadde oppholdt seg på samme hotellrom som Cosby ved flere

anledninger, og at hun senere også har endret forklaring underveis

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6436

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top