Charter-Hilde og Kari Jaquessons krangel får nytt liv: Jeg blir så provosert!


FOTO: ALEX IVERSEN/TV 2 /  MAURICIO  B  EVENSEN

 

 

For noen dager siden startet et svært så gammelt innlegg å spre seg i sosiale medier igjen. Under tittelen «Charter-Hilde med åpent brev til Kari Jaquesson: Hold deg

til berteslanking», blir tv-profilen Kari Jaquesson heftig kritisert for uttalelsen «du har ikke fedme, du er feit». Så langt er innlegget delt hele 100.000 sidevisninger

på et døgn, og blir i stor fart delt via nettstedet Facebook. Hilde Skovdahl  kjent fra Charterfeber, lar seg virkelig provosere over at Kari Jaquesson står ved sitt syv år gamle

fedme-utsagn.Det skriver nettsiden VG.no  idag,som først omtaler saken. For hele syv år siden refset Charter-Hilde trimdronning Kari Jaquesson i et innlegg via VG. Nå blir

det virkelig heftig i sosiale medier, og både Hilde og Kari står fortsatt for sine tidligere uttalelser, skriver  VG. For bare noen  uker siden ble det alment kjent at Chater-Hilde skal

flytte i fra byen Horten. Flyttingen er full gang, forteller den glade kvinnen til oss. Bakgrunnen for utflyttingen, skriver Hilde selv på sin Facebook-profil«Grunnen til at jeg flytter

er for at jeg aldri har følt meg så ensom på et sted som her i Horten, og etter at jeg gikk ut av politikken mistet jeg resten av slektningene også», avsultter TV-profilen.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6435

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top