Voldtok 49 unge jenter.Jeg klarte ikke slutte

FOTO:  Illustrasjon/ Mauricio Evensen

 

 

En ung mann i bare 20-årene er nå tiltalt for en god del overgrep mot hele 49 unge jenter, alle er mindreårige. Overgrepene skal ha funnet sted via chat  på internett.Mannen beklaget seg overfor jentene i retten under rettsaken.Det skriver nettstedet  VG.no idag, som først omtaler saken. Jeg klarte ikke å slutte selv om jeg visste at det ikke var bra. Jeg prøvde flere ganger å slutte, men jeg hadde det dårlig med meg selv, skal mannen ha sagt under retten. Den tiltalte erkjenner straffeskyld på alle punktene, skriver VG.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6448

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top