Alexandra Woll (28) ble stengt inne i taxien. Nå må drosjesjåføren møte i retten

AV/ Foto: Privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rettssaken mot drosjesjåføren som stengte Alexandra (28) fra Haugesund inne i taxien, starter i desember i år.Det opplyser Alexandra Woll til S24.Ifølge lokale myndigheter i Gdansk er det satt

 

 

av èn dag til rettssaken mot drosjesjåføren.Hendelsen skal ha skjedd da sjåføren valgte å aktivere sentrallåsen i taxien, mens hennes to andre kolleger prøvde iherdig å få opp døren.Woll ble fortalt

 

 

om at det ville koste henne mellom 15 og 20 zl, som tilsvarer rundt 40 norske kroner, men det skulle senere vise seg at turen ble dyrere enn det hun hadde sett for seg.  I stedet ble hun tvunget til å

 

 

betale 85 zl, som tilsvarer 2000 kroner.Jeg ble veldig redd, og jeg så at sjåføren ble enda mer sint for hvert spørsmål jeg spurte. Jeg ga bankkortet mitt til sjåføren, og sa jeg godtok å betale 2000

 

 

kroner for turen, fortalte Alexandra Woll til Radio Haugaland.Da hun hadde fått kortet sitt igjen, og kom tilbake til hotellrommet, viste det seg at sjåføren hadde trekt 2000 kroner fra hennes konto.

 

 

Disse pengene skal hun ha fått tilbake, men rettssaken vil fortsatt pågå.Woll har gitt sin forklaring til domstolen i den polske byen, og vil dermed ikke være til stede under rettssaken som holdes 17.desember 2020. Vi i Norge-Og-Verdens-Nytt har vært i kontakt med Alexandra Woll om saken – og hun ser frem til at mot taxisjåføren rettssaken starter.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6426

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top