Amber Heard tapte mot Johnny Depp – bryter tausheten etter dommen

Foto/     Gage Skidmore

 

 

 

 

 

 

 

  •  Følg  Norge-Og-Verdens-Nytt  på  facebook   –  Få flere lesere  her  og  her

 

 

 

 

 

 

 

I et fersk intervju med NBC sier skuespilleren Amber Heard at hun ikke klandrer juryen for å ha valgt eksmannen Johnny Depps side under rettssaken mellom de to.Jeg forstår dem. Han er elsket, og folk tror virkelig de kjenner ham. Han er en fantastisk skuespiller, sier hun. Intervjuet med NBC News er det første Amber Heard gir etter at hun ble felt av retten for å ha ærekrenket Depp

 

 

LESOGSÅ:  Depp må møte i retten igjen

 

 

og dømt til å betale hele 10 millioner dollar i erstatning.Depp ble selv dømt for ærekrenkelse, og han må da betale henne 2 millioner dollar.  Fredag vil intervjuet bli sendt, men allerede mandag ble utdrag fra intervjuet publisert på nettet. Jeg bryr meg ikke om hvilke konklusjoner man trekker om hva som skjedde bak lukkede dører, i mitt eget hjem, i mitt ekteskap. Jeg tenker at folk flest ikke vet noe om den saken, så jeg tar det ikke personlig, sier hun.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top