Ann Christin Fredbo Pettersen var på den siste markedet: Det ble bra med salg og nye kunder på meg

AV/   Norge-OgVerdens-Nytt   Foto:    Mauricio  Evensen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

EN HEL UKE MED BRUKTMARKED:  Etter en hel uke med bruktmarked inne hos “Annes stasjon på vold” i Skien, ( svanvikveien 653 ) ble den aller siste markedsdagen arrangert på Søndag 25 Juli.Det var åpent alle dager fra klokka 09.00 til 21.00. På grunn av covid19 ble ukas marked arrangert ute rundt på plassen.Mens det kom helt nye personer som sto som utstillere/selgere og fikk sine plasser for

 

 

LES OGSÅ:  Skrot-Tor er fornøyd med salget

 

 

hver dag, var det andre dager hvor det var samme personer som sto som utstillere/selgere på sine faste plasser på bruktmarkedet hver dag. På bruktmarkedet kunne kundene finne det aller meste de måtte ønske seg av brukt. Itillegg kunne de også blant annet finne dette: Tupperware, stekepølser,Aloe Vera produkter, kniver, tre produkter, capser,bøker,fiskeutstyr,treprodukter, sitteunderlag skinn,gaveartikler,

 

Foto/ Norge-Og-Verdens-Nytt

 

tur klær, sko, badeting og utsyr, honning, sekker, barneting, og mye mye mer. En av våre journalister og fotograferi  Norge-Og-Verdens-Nytt  (NOVN) tok turen innom siste markedsdag på Vold.Vi tok blant annet en liten prat med et av blant utstillerne som sto på den aller siste markedsdagen på stasjonen på Vold, nemlig Ann Christin Fredbo Pettersen. Hun har faktisk vært på mange av markedene som

 

 

har vært arrangert på Vold gjennom årene. Idag er hun bosatt i Bamble og er selvstendig distributør for Forever Living Aloe Vera. Jeg starta opp for å bygge mine drømmer om et sunnere liv, og med mer tid til det jeg ønsker å gjøre. Itillegg ønsker jeg å hjelpe andre mennesker der ute å oppnå sine drømmer og målsettinger, sier Fredbo Pettersen til NOVN.På markedet kom hun enda en gang for å

 

 

selge nettopp produkter fra Forever Living, og ikke minst sikre seg nye og trofaste kunder. Det er en jobb hun har holdt med i mange år. Hvordan har markedet gått?Jeg vil si at jeg er godt fornøyd med Søndagens bruktmarked, har solgt bra, og jeg har sikret meg nye kunder, sier Ann Christin Fredbo Pettersen til Norge-Og-Verdens-Nytt ( NOVN). På stasjonen selges det også is,brus, sjokolade og annet godt.

 

 

Eierne av “Annes stasjon på vold”, og som var arrangører av bruktmarkedet, Anne Christine Severinsen og Mona Lisa Grimsrud, er også fornøyde med ukas marked. Vi kommer absolutt til å arrangere marked igjen, sier arrangørene. Det er vanskelig å si eksakt om hvor mange som til sammen har vært innom markedet gjennom hele uka, men det har virkelig vært veldig mange, får NOVN opplyst. Itillegg

 

Foto/ Norge-Og-Verdens-Nytt

 

LES  OGSÅ:  Skrot-selgeren er klar for marked

 

 

til å ta turen innom bruktmarkedet på Vold, har folk også gått ned for å ta seg et deilig varmt bad nede på stranden, bare få meter unna markedet. Vi i Norge-Og-Verdens-Nytt tok en ekstra prat med Ann Christin Fredbo Pettersen: Har du holdt med salg av Forever Living Aloe vera lenge? Ja jeg brukte selv produktene i mange mange år, og deretter registrerte jeg meg gratis som fordelskunde i oktober 2017. Den

 

 

blide Bamblingen forteller at det var datteren til hennes søskenbarn i Alta, Vibeke Danielsen som brukte å sende Freddo Pettersen varer, som så registrerte henne: Hun forteller videre: Jeg skulle egentlig bare ha varer billigere til meg selv, men så oppdaget fort at det var stor etterspørsel etter våre produkter. Så jeg fikk fort en kundekrets på 20-25 faste kunder.Da jeg hadde så godt som  30 % rabatt på produ-

 

 

ktene, finansierte salget fort mitt eget forbruk, så jeg hadde gratis produkter selv. Siden det har jeg registrert 7 nye,både på Island og her i Norge.Da får jeg bonus fra Forever Living på alt dem handler. Kundekretsen vokser jevnt, så inntektene øker sakte og sikkert. På bruktmarkedet på Vold fikk Ann Christin Fredbo Pettersen 7 nye kunder, 1500,- i salg og 2 av dem var også interessert i å kunne registrere

 

Foto/ Norge-Og-Verdens-Nytt

 

seg gratis og bestille til seg selv, sier Forever Living selgeren. Det er fler og fler som får opp øynene for fordelen ved å bruke rene produkter, uten tilsetningsstoffer og parfymer. Så det å selge Aloe Vera baserte kvalitetsprodukter, med 3 måneder/90 dagers fornøyd garanti, til fornuftige priser, er enkelt. De selger seg selv. Kommer du til å være på flere markeder fremover? Ja nå som det åpner

 

 

opp mer, etter corona tia, vil jeg være å finne på markeder i Voldsvingen, og jeg leverer gratis på døra i hele Grenland og Bamble området, sier  Ann Christin Fredbo Pettersen. Hun legger til: De som interessert i produktene, kan jeg nåes på Mob 41440010 Mail [email protected] Nettbutikk: christin.myforever.no Har Vipps, faktura og Klarna som betalingsmiddel. Per nå er det ikke lenger påbud mot å bruke munnbind, men folk må fortsatt på blant annet på arrangementer  holde 2 meters avtand fra andre og smørre hendene med antiback.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top