Anna Rasmussen (24) er gravid – seks måneder på vei

AV/ Foto:  privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Influencer Anna Rasmussen (24) er seks måneder på vei med barn nummer fire og klar for å fortelle «hemmeligheten». Anna Rasmussen venter en gutt. Det melder hun på InstagramVi venter enda en liten gutt i flokken, no

e som passer meg helt utmerket da gutte-mamma rollen kommer mer naturlig for meg!», skriver hun.«Jeg er så heldig å ha fått oppleve å få begge kjønn, og kunne aldri vært foruten den fantastiske gjengen min! Barna er så

klare for å få enda en liten lillebror i mai», lyder det videre..Alle som følger Rasmussen på Instagram har fått med seg at 24-åringen har et krevende svangerskap denne gangen.Jeg har vel ikke visst hvor fine svangerskapene

har vært tidligere, før jeg fikk oppleve noe helt annet. Det handler nok også om at hverdagen nå går ut på å være mamma til tre barn, noe som er utfordrende nok i seg selv, om man ikke skal være i dårlig form samtidig.Denne

uken meldte Rasmussen på Instastory at det ikke kommer til å bli mer familieforøkelse etterbarn nummer fire.Rasmussen og barnefaren Jan Lossius (27) har vært sammen siden desember 2015 og giftet seg i 2018. De to har

fra før fire år gamle Lucas sammen, mens Rasmussen har datteren Michelle (9) og sønnen William (6) fra tidligere forhold.I september i fjor bestemte Rasmussen å legge ned bloggen.Jeg kan savne bloggen til tider, spesielt nå med tanke på babyoppdateringer. Likevel skal jeg ikke legge skjul på at det føles helt fantastisk ikke å føle på det store presset som har ligget over meg i ti år om alltid å måtte levere nytt innhold.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6483

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top