Ari Behns kjæreste Ebba Rysst Heilmann (34) deler rørende ord om kjæresten: Jeg er alltid hos deg, min elskede Ari min

AV/ foto/ Instagram /privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lørdag kveld ble nylig avdøde Ari Behn (47) hedret av kjæresten Ebba Rysst Heilmann (34), som han i 2017 fant kjærligheten med etter bruddet med prinsesse Märtha Louise (48). Det er på Instagram at Rysst Heilmann deler de rørende ordene om Behn: «Du skjøreste, vakreste, sterkeste,

 

komplekse menneske. Jeg er alltid hos deg, min elskede Ari min. Og jeg vet du er sammen med meg resten av livet og passer og heier på meg til vi ses igjen. Jeg vet du tok vare på meg til siste slutt.Jeg er evig takknemlig for at jeg fikk være så nær deg. Evig takknemlig for at du lot meg passe på deg og

 

kjenne hjerte ditt slå hver eneste natt i alle våre dager.Nå har hjertet ditt fått ro, men det vil banke sterkt i kroppen min for alltid. Heldigvis visste du alt dette og hvor høyt jeg elsket deg fordi jeg fortalte det til deg hver eneste dag.Jeg skal gjøre alt jeg lovet deg å gjøre som du fikk meg til å tro at jeg kan.Jeg

 

LES:  Bisettelsen blir kanskje vist dirkete på NRK tv og nett

 

skal skrive så blekk og tårer spruter. Tusen takk til alle som passer på meg. Jeg er evig takknemlig for all støtte.». NorgeOgVerdensNytt har gjort forsøk på på nå med Rysst Heilmann, men uten hel. Det var i 2017 at Se og Hør kunne avsløre at Behn hadde funnet kjærligheten med juristen Ebba Rysst

 

Heilmann, og viste bilder fra deres romantiske ferietur til Amalfikysten i Italia. Rysst Heilmann i liket med Behn er fra Moss, og at hun har vært i bekjentskapskretsen hans i mange år. Hun skal også ha vært en viktig støtte etter skilsmissen fra prinsesse Märtha Louise i 2016. Rysst Heilmann delte også Behns

 

sterke interesse for kunst, og de har deltatt på en rekke kunstutstillinger sammen, blant annet i deres felles hjemby Moss. Fredag 3 Januar – klokka 13.00 – blir Ari Behn bisatt i Oslo Domkirke, vil forrettes av biskopen i Oslo, Kari Veiteberg, og er åpen for alle. Paret var kjent for å holde en svært lav profil, og i et intervju

 

ÅRETS: anbefalte nettbutikk – klikk her!

 

med VG i oktober 2019 uttalte Behn at han var svært lykkelig med Rysst Heilmann.Til tross for at paret holdt lav profil, og sjelden var å se i offentligheten, valgte Rysst Heilmann i 2018 å skrive en kronikk i VG om den omstridte TV3-dokumentarserien «Ari og halve kongeriket». På tidspunktet var Behn

 

i konflikt med TV3 og produksjonsselskapet bak serien om hva som skulle sendes og ikke. I VG-kronikken uttalte Rysst Heilmann seg kritisk til at Behn ble filmet i en slik sårbar periode av livet.

 

 

View this post on Instagram

Du skjøreste, vakreste, sterkeste, komplekse menneske. Jeg er alltid hos deg, min elskede Ari min. Og jeg vet du er sammen med meg resten av livet og passer og heier på meg til vi ses igjen. Jeg vet du tok vare på meg til siste slutt. Jeg er evig takknemlig for at jeg fikk være så nær deg. Evig takknemlig for at du lot meg passe på deg og kjenne hjerte ditt slå hver eneste natt i alle våre dager. Nå har hjertet ditt fått ro, men det vil banke sterkt i kroppen min for alltid. Heldigvis visste du alt dette og hvor høyt jeg elsket deg fordi jeg fortalte det til deg hver eneste dag. Jeg skal gjøre alt jeg lovet deg å gjøre som du fikk meg til å tro at jeg kan. Jeg skal skrive så blekk og tårer spruter. Tusen takk til alle som passer på meg. Jeg er evig takknemlig for all støtte. 💕 @hunsanoe er for deg, Ari. Og du fikk se det før du dro.

A post shared by Ebba RH (@hunsanoe) on

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6444

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top