Artist Nicki Minaj (37) avslører at hun venter sitt første barn med en voldtektsmann og drapsmann

Foto/ nickiminaj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mandag ettermiddag avslører artist Nicki Minaj (37) på Instagram at hun venter sitt første barn. Det gjør hun ved å dele et bilde av seg selv og gravidmagen, etterfulgt av emneknaggen

 

 

 

«preggers».I skrivende stund har det aktuelle bildet ligget på Instagram i et drøyt kvarter, men har allerede fått over en million likerklikk. I kommentarfeltet renner det inn med  gratulasjoner

 

 

på stjernas babynyhet. Avsløringen om at hun og ektemannen Kenneth Petty (42) venter sitt første barn sammen kommer ifølge US Weekly flere år etter at artisten fortalte at hun gjerne ønsket

 

 

 

å bli mor. Min største frykt er at jeg skal bli så opphengt i jobben min at jeg glemmer å leve mitt personl-ige liv til det fulle. Hvis jeg ikke har barn innen jeg er ferdig med mitt femte album vil

 

 

jeg bli så skuffa, uansett hvor mye penger jeg har vil jeg bli skuffa som kvinne fordi jeg føler jeg er her for å være mamma, sa hun i 2014 ifølge det amerikanske nettstedet.Samtidig fortalte

 

 

stjerna at hun ønsket å være gift før hun ble gravid.Petty har blant annet en voldtektsdom fra år 1995 etter en hendelse med en 16 år gammel jente, ifølge US Weekly.I tillegg er Petty

 

 

registrert som en seksuell lovbryter i New York. Han tilbrakte også nærmere sju år i fengsel etter at han erkjente seg skyldig i et drap som fant sted i 2002, skriver nettstedet.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top