Atika Hegic (20) fra Haugesund er trukket ut som deltaker i Miss Norway. Nå vil hun gjøre hjembyen stolt

AV/ foto/ Privat  /

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MISS NORWAY: Atika Hegic (20) fra Haugesund er trukket ut som deltaker i Miss Norway. Nå vil hun gjøre hjembyen stolt. Jeg er engasjert i veldedighetsarbeid og vil si at jeg er en kreativ person.

 

Jeg vil gjøre Haugesund stolt, sier 20-åringen til S24. Det var Radio Haugaland som først omtalte nyheten. Til S24 forteller Hegic at hun meldte seg på Miss Norway for et par måneder siden, og

 

det var helt spontant. Dermed ble hun trukket ut til åvære en av deltakerne. Jeg var kjempe glad da jeg ble valgt ut, og jeg skal jobbe hardt for å nå toppen. Jenta som har foreldre fra Bosnia, men er oppvokst

 

 

LES  flere av våre nyhetssaker – klikk  her! 

 

 

i Haugesund, sier at hun ser på seg selv som «litt annerledes». Jeg skiller meg litt ut med tanken på at jeg har en spennende historie med tokulturell bakgrunn, sier Hegic. Du kan følge haugesundjenta på bloggen.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6445

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top