Avlyser alle konserter ut året på grunn av av coronaviruset

Foto/      Matt Becker

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fleetwood Mac-stjernen Stevie Nicks (73) har valgt å avlyse alle sine planlagte konsertopptredener ut året på grunn av spredningen av deltavarianten av coronaviruset i USA. Det  melder Rolling Stone. Det er utfordrende tider og vanskelige beslutninger som må

 

 

tas. Jeg vil at alle skal være trygge og friske og økningen i antall Covid-19 tilfeller burde bekymre oss alle. Jeg er vaksinert, men i min alder er jeg veldig forsiktig. Derfor har jeg bestemt meg for å droppe de fem planlagte konsertene jeg hadde planlagt i 2021.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6433

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top