Bahareh Letnes og hennes partner Tom-Arild Hansen er ute av skal vi danse konkurransen

AV/ Foto/  Letnes-Instahram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IKKE LENGER MED I DANSE-SHOWET: Forrige uke var det over og ut for den tidligere politikeren Per Sandberg, som ble første deltaker ut av «Skal vi danse». Sesongen er for alvor i gang og viser ingen nåde, og lørdag kveld måtte nok et par takke for seg.

 

Dessverre endte danseeventyret for Bahareh Letnes og hennes partner Tom-Arild Hansen lørdag kveld.Dette var veldig trist, men jeg var forberedt på det, sier hun.Til Dagbladet er det en tydelig preget Bahareh som forteller at hun så gjerne skulle vært med litt lenger.

 

Kommentar saken  her! 

 

Jeg ville i hvert fall få danse en eller to danser til, men det er en konkurranse og jeg var forberedt på dette, sier hun, og ønsker de resterende parene lykke til. Du sier du var forberedt. Hvorfor det? Fordi jeg er blant dem som har fått færrest publikumsstemmer, og allerede forrige uke var jeg i faresonen, svarer hun til DB.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6474

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top