Betty Wright er død Den banebrytende soulsangeren ble bare 66 år gammel.

Foto/ Wikipedia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Søndag bekreftet Betty Wrights niese at R&B-sangeren var gått bort samme morgen.«Jeg mistet akkurat tanta mi denne morgenen. Og nå har humøret mitt endret seg. Sov i fred, tante Betty Wright. Fly høyt, engel», skriver hun på Twitter.

 

 

«Tanta mi var en legende. Hun hjalp meg med mine første lønnsslipper for å være bakgrunnssanger. Jeg fikk ikke til å se deg denne siste uka, og det kommer til å hjemsøke meg. Hvil i fred, Betty Wright», fortsetter hun i et nytt innlegg.

 

 

 

 

Wright ble bare 66 år gammel. Bransjenettstedet Billboard skriver at de har fått bekreftet at dødsårsaken var kreft. Hun skal ha gått bort hjemme i Miami.I forrige uke la søstera til sangeren, Chaka Khan, ut et innlegg på Twitter hvor hun oppfordret

 

 

følgerne til å be for henne. Hun sier imidlertid ingenting om hvorfor.«Søsteren min, Betty Wright, trenger alle bønnene deres. «Que Sera, Sera. Whatever Will Be, Will Be». I Jesu navn ber vi for søster Betty», skrev hun.Wright ble den første kvinnelige

 

 

artisten som lanserte sitt eget plateselskap på 80-tallet, skriver kjendisnettstedet TMZ. Da spilte hun inn låten «No Pain (No Gain)», som siden har blitt et kjent ordtak, spesielt blant treningsinteresserte. Nettstedet skriver også at hennes 21 år gamle sønn ble skutt og drept i 2005. Wright etterlater seg fire andre barn.

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6437

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top