Bjarne (57) gikk inn i julen med corona

 

 Foto/      Jarvin

 

 

 

 

 

 

  •  Dere følger  Norge-Og-Verdens-Nytt  på  facebook

 

 

 

 

 

 

Før julen ringet inn i Desembe ifjor, gikk artisten i D.D.E, Bjarne Brøndbo (57) inn i julen med en klar og tydelig positiv coronatest.Det forteller til NRK.Bare noen dager før Brøndbo testet positivt, hadde hans  bror, D-D.E-trommis Eskil Brøndbo, også fått corona. Bjarne Brøndbo kjnet at noe ikke stemte da smak- og luktesans forandret seg. Det kom ikke som noen stor overraskelse at

 

 

LES OGSÅ:  Var fullvaksinert – døde av corona

 

 

testen han tok, kom tilbake positiv. Så da gikk hele familien inn i julen med corona. Ifølge artisten, ble de slått ut alle mann.  Jeg var helt sikker på at jeg aldri kom til å få det. Jeg bruker å tenke at jeg blir ikke syk, men det ble jeg nå. Ordentlig syk, sier Brøndbo. Trønderen fryktet sykdommen skulle gå utover stemmen og lungekapasiteten, men nå er han heldigvis på bedringens vei.

 

 

Til og med smaks- og luktesans er på vei tilbake, så nå ser jeg lyst på livet. Nå er det bare om å gjøre å ikke spise for mye, sier han. I år fyller D.D.E, og i den forbindelse i gang med forberedelser til jubileumskonsert i Trondheim spektrum i slutten av mars.Om det vil la seg gjøre å gjennomføre konserter er fortsatt tidlig å si, men Brøndbo er klinkende klar i sin tale. Om det blir konsert, blir det tidenes opplevelse både for bandet og publikum.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6460

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top