Bloggeren Christina Lægreid (22) har fått seg helt nye silikonpupper

 

 

 

 

AV/ foto/Christina Lægreid/blogger

 

 

 

 

 

 

 

 

KVINNELIG BLOGGER HAR FÅTT SEG TO SPLITTER NYE PUPPER MED SILIKON: Nå har bloggeren Christina Lægreid (22) fra Stavanger vært på en liten tur i utlandet igjen.Denne gangen var hun utenfor Norges grenser for å få seg helt splitte nye pupper med innhold av 425 cc silikon.Nå skal hun være hjemme igjen etter turen.Det melder hun selv via sin egen blogg: Christinalegreid.blogg.no. Ifølge Lægreid har hun punget ut med hele 30.000 kroner for puppe-operasjonen i Esteworld.Noe av reisen er også i inkludert med i prisen.I et eget innlegg svarer bloggeren på sine lesernes spørsmål. Hvorfor tok du egentlig silikon i puppene?

 

 

 

Det var rett og slett et personlig valg som jeg tok for flere år siden. Jeg har tenkt over dette valget over flere år etter at puppene mine ble påvirket av vekt-forandringer. Jeg valgte å ta silikon fordi jeg selv ønsket å fylle opp dem jeg hadde. Heldigvis så slapp jeg å ta brystløft, så da slepper jeg arret rundt og opp mot nippelen.Jeg er utrolig glad for at jeg ventet så lenge selv om jeg visste ganske tidlig at dette var et valg jeg kom til å ta, det gjorde meg enda sikrere og avslappet når forandringen skjedde, skriver Lægreid på bloggen.

 

 

 

Ti daglig jobber 22-åringen fast som stripper på en bar i hovedstaden, kor hun tjener svært godt på å strippe foran en del unge og eldre menn hver eneste kveld.Nå har har Christina valgt å ta seg en hel måned fri fra strippingen.For meg vil jeg ta minst en måned fri fra all stripping.Det er fordi det er en fysisk krevende jobb når jeg først må danse, skiver hun i et blogginnlegg.

 

 

Som “NorgeOgVerdensNytt” og andre medier har omtalt tidligere, var 22-åringen med i Jehovas vitner før, men valgte senere å melde seg ut…Vi i “NorgeOgVerdensNytt” har vært i kontak med Christina Lægreid om saken…Og for dere som lurer på en del spørsmål om silokon, så svarer Christina på noen av dem i et eget blogginnlegg..

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6438

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top