Christina Auli Westhelle (18) er en av deltakerne i Miss Norway. Hun ville delta for å utfordre seg selv

AV/ foto: Julie Jacobsen/ Sak, Daniel Deniazi, S24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Christina Auli Westhelle (18) er en av deltakerne i Miss Norway. Hun ville delta for å utfordre seg selv, men målet er selvsagt å vinne. Målet er selvsagt å vinne, og stå frem med selvtilliten jeg har bygget opp etter å ha opplevd vanskelig, forteller Westhelle til S24, og legger til: Da jeg var liten så sa pappa for spøk i dåpstalen at jeg skull

 

 

e konkurrere og vinne nasjonalt og ta medaljer innenfor en idrett i verdensklassen. Disse punktene har jeg allerede utført innen for kampsport.Det eneste punktet som manglet i livet hennes var å vinne en tittel innen missekonkurransen. Jeg motet meg opp og meldte meg for gøy, for å kunne si at jeg hadde utført alle punktene han ramset opp

 

 

 

LES OGSÅ flere  saker om  Miss  Norway her 

 

 

 

 

under dåpstalen.Beskjeden om hun var blitt trukket ut som en av deltakerne i Miss Norway, var da hun satt å spiste lunsj på skolen. Jeg var så glad at jeg leste opp mailen høyt. Jeg kunne ikke tro hva jeg leste, forteller hun.Målet for den unge deltakeren er å vinne, og hun er stolt over for å ha kommet så langt som semifinalen. For tiden er hun ambassadør

 

 

for organisasjonen Hjerterom OA.Her ønsker jeg å vise verden alle de gode gjerningene man faktisk har tid til å gjøre selv i en hektisk hverdag. Det å kunne blogge på Miss Norway sine sider og kanskje inspirere noen andre med det formålet jeg representerer.Hun gir seg ikke opp så lett nå som hun h ar fått èn negativ tilbakemelding, men fokuserer

 

 

heller på den positive feedbacken hun har fått. Familie og venner støtter og heier på henne til siste slutt. Hvordan er det å konkurrere mot andre deltakere? Det er en ære å konkurrere mot de andre deltakerne! De er vakre mennesker på utsiden og innsiden hele gjengen, og legger til at hun synes det er stas å komme til semifinalen: Det å komme til semifinalen er veldig gøy! Jeg er så stolt over å ha kommet så langt og håper på å komme enda lenger..Det  melder  S24.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6434

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top