Christopher Mørch Husby (32) har funnet kjærligheten med ny mann etter bruddet med Jan Thomas (69)

Foto/ privat / instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FUNNET SEG NY KJÆRESTE: Christopher Mørch Husby (30) har i flere år vært i rampelyset, men han er ikke like offentlig om privatlivet sitt som eksmannen, kjendisstylist Jan Thomas (52), er. Nå kan derimot Christopher,

 

 

som fortsatt jobber med Jan Thomas-merkevaren, bekrefte overfor ukebladet Se og Hør, som først melder saken – at han har funnet kjærligheten igjen.30-åringens nye kjæreste heter Julian Bjørnerem Hol (26) og jobber som eien-

 

 

domsmekler i Oslo.Mørch Husby avslører at de møttes for første gang på matbutikken Rema 1000. Vi fikk vel øye på hverandre helt tilfeldig, så gikk det en dag før jeg plutselig fikk en melding på Instagram. Den svarte jeg jo åpenbart

 

 

på, forteller Mørch Husby til Se og Hør.30-åringen  har bare lovord å si om sin nye kjæreste.Han er utrolig snill og omten-ksom, og tar meg virkelig for den jeg er med all jobbing og kaos. Det tror jeg krever litt, hvis jeg skal se meg selv fra

 

 

utsiden, fortsetter han.Bjørnerem Hol henviser til Christopher for kommentar i denne saken.Det var i mars 2015 at nyheten om at Mørch Husby og kjendisstylist Jan Thomas skulle skilles etter sju års ekteskap.

 

 

 

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6437

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top