Daniel Mickleson ble bare 23 år gammel

Foto:    Skjermdump fra Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skuespiller Daniel Mickelson gikk bort søndag, det bekrefter hans søster, modell Meredith Mickelson (22). Skuespilleren ble bare 23 år gammel.«Hjertet mitt er knust og å skrive dette føles så feil og jeg vet ikke hva jeg skal si», skriver søstera på Instagram til et gammelt bilde av henne og

 

 

broren. Det er  E! News som føst melder om saken. Meredith deler den tragiske nyheten bare en dag etter skuespillerens bortgang, og hun beskriver ham som sin bror, beste venn og «den andre halvdelen av mitt hjerte».«Det finnes ikke en person jeg elsket mer på denne jorda», fortsetter hun,

 

 

og skriver at det ikke finnes store nok ord til å beskrive ham. Videre skriver Meredith at Daniel var full av energi og glede, og at hun er glad gud valgte henne til å være søsteren hans.Daniel Mickleson har blant annet medvirket i «The Killer Clown Meets the

 

 

Candy Man» fra 2019, og tv-serien «Mani».Privat var Daniel sammen med Maddie Haley, som beskriver ham som en gledesspreder. «Det var ikke en eneste dag hvor du ikke gjorde alt i din makt for å få meg til å føle meg spesiell og elsket», deler hun.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top