S24: Det ble 18 deltakere som er tatt ut til semifinale i årets Miss Norway. Disse kom videre helt til semifinale.

AV / foto/ tekst/ S24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DISSE ER KLARE  FOR MISS  NORWAY: 18 deltakere er tatt ut til semifinale i årets Miss Norway. Disse kom videre til semifinale. Nærmere 100 var påmeldt til årets konkurranse. 28 fullførte misseskolen som er obligatorisk for å gå videre i konkurransen. Av de går nå 18 utøvere videre til semifinaleløpet,

 

 

 

skriver Miss Norway på sine nettsider.I følge nettstedet vil finalen gå av stabelen i august.De fra S24 har vært i kontakt med mange av deltakerne, og blant dem er Atika Hegic fra HaugesundCelestina Andreassen fra Nesodden og 16 andre deltakere. Fjorårets vinner, Helene Abildsnes var imponert over

 

Foto: Daniel Millan

 

 

 

årets deltaker, og sa at det kom til å bli spennende å se hvem som kommer videre: Det blir en spennende finale og jeg er spent på hvem som tar over kronen, sa Abildsnes til S24 tidligere.Ina Kollset (20) fra Våler utenfor Moss, er en av deltakerne som er tatt ut til semifinalen. Når vi kontakter henne

 

 

er svaret slik: Jeg var på jobb da jeg så listen, og jeg ble kjempe glad da jeg så navnet mitt i den listen, sier hun til S24 i kveld.Da vi intervjuet Ina Kollset tidligere var målet hennes å komme videre: Målet mitt er å utfordre meg selv, og jobbe hardt for å nå målet. For meg har det vært viktig å vise at jenter også

 

 

Foto: Maren Granås

 

 

kan komme langt så lenge de jobber hardt. Det handler om å tro på seg selv, poengterer 20-åringen. Sunniva Høiåsen Frigstad (19) fra Vennesla var også en av de heldige som kom videre til Miss Norway 2020. Overfor S24 forteller 19-åringen at hun er lettet for at hun kom videre: Jeg lå ganske høyt på toppen

 

 

i forhold til aktivitetspoeng, men likevel var jeg veldig spent på hvem som kommer videre. Jeg er nå så utrolig lettet over å komme videre i konken, og kan slappe litt av før neste uttak skjer i april. I et intervju med S24 tidligere,  fortalte den unge deltakeren at hun er klar for å ta utfordringen på strak arm:  Tanten min har

 

 

tidligere vært deltaker, og hun oppfordret meg til å delta på konkurransen. Jeg synes det ser veldig kjekt ut og er klar for å ta utfordringen på strak arm, sa hun tidligere. 26 år gamle Viktora Christense Skarstein fra Grimstad holdt pusten, og trodde ikke med sine egne øyner da hun fikk se navnet sitt nederst på listen. Hun

 

 

kunne pustet lettet ut: Jeg holdt pusten og var veldig lettet, men jeg ble lettet når jeg så navnet mitt nederst. Jeg begynner å kjenne på at konkurranse-spiren har startet vokse inni meg. Jeg skal virkelig stå på mot finalen!, sier 26-åringen. Hun fortalte tidligere til S24 at hun hadde et brennende engasjement for å hjelpe andre,

 

 

Foto: Kato Bjørkum Hanssen

 

å være en talsperson for de som sliter. Jeg ønsker å være å være en talsperson for viktige livstemaer og en stemme for dyrene. Det handler om å bry seg og inkludere folk som sliter med seg selv, sa hun tidligere i et annet intervju.

 

 

18 deltaker (Semifinalen):

 

 

 

  1. Amine Victoria Fjeldberg Arntzen (19)
  2. Amy Elizabeth McLaren (24)
  3. Andrea Nicole Nornes (18)
  4. Atika Hegic (20)
  5. Celestina Andreassen (23)
  6. Christina Auli Westhelle (18)
  7. Donjeta Deli (23)
  8. Elida Odine Grøndahl (24)
  9. Elisabeth Hope (23)
  10. Ida Marie Norland (19)
  11. Ina Kollset (20)
  12. Isabel Kemi (22)
  13. Mariell Mårvik Bagøien (18)
  14. Matilde Lundh Forberg (19)
  15. Natalie Yri (18)
  16. Noora Lindflaten (19)
  17. Sunniva Frigstad (19)
  18. Viktoria Christense Skarstein (26)

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6437

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top