Emil Weber Meek deler at han og samboeren Andriane Jøntvedt Lafayette Skentos har blitt foreldre

AV/ foto: Instagram,andrianalafayette

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Onsdag kveld deler den norske MMA-utøveren Emil Weber Meek (31) at han har blitt pappa for første gang.Det gjør han i form av et innlegg på Instagram som viser et svart-

 

 

hvitt-bilde av Meek og samboeren Andriane Jøntvedt Lafayette Skentos` (32) nyfødte sønn.31-åringen avslører at sønnen, som har fått navnet Atlas Skentos Meek, kom til verden

 

 

denne uka, nærmere sagt et minutt på seks mandag morgen.«Ord betyr ingenting i forsøket på å bes-rive den sterke og mektige Andriane. Mitt sinn er sterkt imponert, og min kjærlighet

 

 

 

 

til deg er uknuselig.Jeg kan ikke be deg om noe mer, jeg elsker deg min vakre løve. Jeg er så stolt av deg», skriver MMA-utøveren.Det var i februar det ble kjent at paret ventet sitt

 

 

første barn sammen. Det avslørte Skentos selv på sin Instagram-profil.«Så forelsket i dere to», skrev hun til et bilde av Meek og seg selv med gravidmagen.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6436

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top