En gutt (3) faller fra 6. etasje.Blir reddet av forbipaserende med teppe.Se video!

AV/ Foto/ NorgeOgVerdensNytt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En gutt (3) faller fra sjette etasje. Blir reddet av forbipasserende med et teppe  Gutten (3) fra 6. etasje, men blir reddet av forbipaserende med et teppe. Gutten slap fra det uten skader. Se video.En 3 år gammel gutt som falt fra sjette etasje i en bygning i Kina ble reddet da en rekke forbipaserende reddet

 

ham med et teppe,ifølge statskringkasteren CCTV.Og det hele ble fanget på video, skriver CNN. Videoklipp viser barnet som henger utenfor balkongen i den sørvestlige byen Chongqing. Det ser ut til at han prøver å klatre opp igjen, men føttene sklir og han får tak i kanten på balkongen.Man kan høre

 

rop fra fotgjengere på bakken seks etasjer lenger ned.Flere av dem samler seg så med et teppe for å redde gutten.Jeg så opp og så et lite barn dingle der oppe. Min første reaksjon var å finne noe å fange ham. Jeg tenkte på å skynde meg dit og fange ham med bare hendene mine, men det hadde ikke fungert,

 

sier Zhu Yanhui ifølge CNN.Zhu Yanhui holdt fram teppet sammen med andre. Jeg så på teppet og lurte på om vi kunne fange ham trygt. Min eneste tanke var å redde ham i sikkerhet, sier hun videre.En gruppe mennesker sto i en sirkel og holdt teppet seg imellom. Gutten falt og stupte ned seks etasjer, men

 

ble mirakuløst nok reddet av teppet.En nabo tok gutten til sykehuset, men han var heldigvis uskadet, melder CNN. Også Nettsiden Dagsavisen.no melder melder saken.

 

 

SE VIDEO UNDER!! 

 

En gutt (3) faller fra sjette etasje. Blir reddet av forbipasserende med et teppe ❤ Gutten (3) fra 6. etasje, men blir…

Posted by Norge Og Verdens Nytt on Thursday, August 1, 2019

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6436

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top