En stortingsrepresentant har fått coranaviruset. Frp-leder Siv Jensen er satt i hjemmekarantene, men er fortsatt frisk som en fisk.Se Jensen-video!

AV/ foto: Norge-Og-Verdens-Nytt, Oslo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frp-leder Siv Jensen er nå satt i hjemmekarantene fordi en av stortingsrepresentantene er bekreftet å være corana-smittet. Jeg er nå i hjemmekarantene fordi en av våre representanter har fått påvist smitte.

 

 

Jeg er fortsatt frisk som en fisk.Fra hjemme kontorer skal jeg stå på for å støtte bedriftene våre, og ikke minst for at vanlige folk som nå har problemer skal få den hjelpen de trenger, skriver Jensen på i en egen

 

 

Facebook-innlegg.Jensen blir i karantene i en uke – og gjør det av forsiktighets hensyn, skriver Frp-lederen. Ifølge TV2 er det  Frps helsepolitiske talsperson Åshild Bruun-Gundersen, som er smittet.

 

 

 

Jeg er nå i hjemmekarantene fordi en av våre representanter har fått påvist smitte. Jeg er frisk som en fisk. Fra hjemmekontor skal jeg stå på for å støtte bedriftene våre, og ikke minst for at vanlige folk som nå har problemer skal få den hjelpen de trenger.

Posted by Siv Jensen on Wednesday, March 18, 2020

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6446

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top