Etter nesten 30 år bytter kanalen logo. Ser dere hvem det er?

AV/ Foto:  TV2 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tirsdag presenterte Tv2 en ny merkevare og visuell identitet. Blant annet erstattes den gamle TV 2-logoen med en ny. Enkelte forbinder oss stadig vekk bare med den lineære TV-kanalen som ble startet i 1992,

 

 

sier sjefredaktør Olav T. Sandnes i TV 2 blant annet i en pressemelding.Der heter det at TV-kanalen vil ha en «ny, tydeligere og mer samlende merkevare for å møte den økte konkurransen fra globale aktører

 

 

og vinne kampen om folks tid».Mens TV 2 har rettet virksomheten mot strømming og digitale produkter de siste årene, henger merkevaren igjen, skriver de videre i meldingen. TV 2s visuelle identitet har bare

 

 

gjennomgått små justeringer siden 1992, samtidig som både TV 2 og mediebransjen har endret seg fundamentalt, sier Sandnes.Grepet får også konsekvenser for Sumo-navnet, som i løpet av året forsvinner.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 4275

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top