Folk ønsket å komme i kontakt med predikanten Levi Jensen fra Vestfold, men det er Levi Jensen i Brøstadbotn som folk får pratet med

AV/ Privat/ Mauricio Evensen /Carina Hansen (FolkeBladet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidligere ønsket folk å komme i kontakt med predikanten Levi Jensen i Vestfold, men det er Levi Jensen i Brøstadbotn som får de over hundre samtalene hver dag.Til Folkebladet, som først meldte saken, forteller Jensen at han har fått slike telefoner lenge, men at det har toppet seg den siste

 

 

 

tiden. Det var litt av og på i fjor hvor jeg fikk rundt fem samtaler om dagen.I desember ifjor doblet det seg og det tok dermed helt av. De ringer i ett og jeg får flere hundre telefonsamtaler om dagen. De roper Jesus inn i øret mitt, skriker halleluja og «glory to God». Den siste timen har jeg

 

 

 

fått 46 telefonsamtaler, fortviler Jensen.Den Levi Jensen innringerne vil ha tak i, er fra Sandefjord og er en predikant, eller evangelist som han beskriver seg selv som. På hans Youtube-side skriver han at dette er en åndelig kanal som sprer evangeliet om Jesus Kristus. I videoene

 

 

 

roper han ofte ut de ordtakene som Jensen hører i de telefonsamtalene han velger å ta. Jeg har måtte skru av lyden for bare å sjekke mobilen av og til. Om jeg ser noen på lista som jeg kjenner kan jeg ta den, men som regel tar jeg ikke telefonen når den ringer. Det blir bare for mye,

 

 

LES  OGSÅ:  TX-Vikings hadde show på Hove

 

 

sier Jensen.Et alternativ om å bytte nummer eller slå av telefonen har til nå ikke vært et alternativ. Jeg kan ikke bare slå av telefonen for den trenger jeg i forbindelse med jobb. Med alle de samtalene hender det at jeg ikke får tatt eller ser de jobb-telefonene jeg skulle ha tatt. Men hvis

 

 

 

dette fortsetter må jeg skifte nummer, noe som er tullete for den bruker jeg i jobben, sier Jensen.Jensen har vært så plaget at han nå jobber for å få fjernet telefonnummeret sitt fra opplysningstjenestene.Jeg har fått tak i 180.no og Gule sider som har lovet å fjerne oppføringen innen 24 timer,

 

 

POPULÆR: Predikanten Levi Jensen har blitt populær på sosiale medier og har en egen Youtube-kanal. Foto: Skjermdump

 

 

sier Jensen.Han har ikke vært i kontakt med sin navnebror,men har fått med seg at han har blitt populær på sosiale medier. Både på youtube er det masse video av han og den siste uka har han også dukket opp på Snapchat. Jeg forstår det slik at det er veldig populært å tulleringe han. Det

 

 

 

kommer noen seriøse samtaler til han, men stort sett er det ungdommer som vil «kødde», sier Jensen. Han forteller at familien og venner er satt ut av det som skjer. De sier jo det har gått helt over styr, det er litt «crazy». Nå håper jeg disse samtalene stopper opp. Hvis ingen av de som har

 

 

 

ringt til nå har lagret nummeret, så går det nok bra, avslutter han.I løpet av den 11 minutters samtalen Folkebladet hadde med Jensen, fikk han 14 samtaler på mobiltelefonen der folk ønsket frelse. Folkebladet har også forsøkt å komme i kontakt med predikanten

 

 

Levi Jensen i Sandefjord, uten hell. Vi i “Norge-Og-Verdens-Nytt” prød å komme i kontakt med både Levi Jensen fra Brøstadbotn og Levi Jensen fra  Sandejford for å en kommentar i saken, uten hell.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6452

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top