Først solbriller – nå er Bjørnar tatt igjen

AV   Norge-Og-Verdens-Nytt  Foto/  Flick

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Først var det tyveri av solbriller. Nå innrømmer Stortingsrepresentant Bjørnar Moxnes fem nye tyverier fra en matbutikk i Oslo. Han forteller om psykiske helseproblemer. Det melder VG. Ifølge avisen tokde kontakt med Moxnes om en anmeldelse som gjaldt fem tyverier fra en dagligvarehandel i Oslo i oktober og november. Moxnes har vært inne til avhør hos Oslo politidistrikt.Jeg fikk et forelegg på 15.000, som jeg godtok på stedet, sier Moxnes.I sommer ble kjent at den tidligere Rødt-lederen hadde stjålet et par solbriller fra en butikk på Gardermoen. Det endte med at Moxnes ble sykemeldt og trakk seg  som partileder.Til VG åpner den tidligere Rødt-lederen nå opp om psykiske problemer. Det synes ikke på utsiden hvordan jeg egentlig har hatt det. Som politiker har jeg trening i å holde maska. Jeg har heller ikke vært god på å fortelle de nær meg hvordan jeg egentlig har det. Det er skikkelig vanskelig å innrømme for meg selv og alle andre at jeg har et psykisk helseproblem. Men det både vil – og skal – jeg gjøre noe med. Det får jeg også hjelp til.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6503

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top