FrP-politiker Adrian Ness Løvsjø (28) er anmeldt for underslag.Sier opp jobben

 

 

AV/ foto/ Frp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FRP-POLITIKER INNRØMMER UNDERSLAG – SIER OPP JOBBEN: Adrian Ness Løvsjø innrømmer underslag, og har nå valgt å sie opp sin stilling som rådgiver i Frps stortingsgruppe. Nå søker han om permisjon fra alle verv etter å ha blitt anmeldt for underslag. Løvsjø er ordførerkandidat og gruppeleder for Porsgrunn Frp, og fikk nylig jobb som rådgiver i Frps stortingsgruppe.«Det har i dag blitt kjent at jeg har begått en alvorlig feil i et tidligere arbeidsforhold. Dette er noe jeg beklager på det sterkeste», skriver Løvsjø i Facebook-meldingen.Videre skriver Løvsjø at han søker permisjon fra sine folkevalgte verv og tillitsverv i partiet inntil videre.«Jeg vil fremover jobbe hardt for å bygge opp igjen tillit både hos mine partifeller og hos mine nære og kjære. Beklager!», skriver han i innlegget på Facebook. Den tidligere arbeidsgiveren som har anmeldt Løvsjø for underslag er Kiwi, melder Telemarksavisa. Ness Løvsjø har også sendt ut en pressemelding der det står at han ble sagt opp av Kiwi på grunn av et underslag på 30.000 kroner. Jeg har i mitt tidligere arbeidsforhold i Kiwi i januar blitt sagt opp på bakgrunn av underslag. Dette er noe jeg angrer sterkt på og som jeg gjerne skulle vært foruten. Saken er anmeldt av min tidligere arbeidsgiver og er under behandling av politiet i Grenland, skriver han.

 

 

 

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top