Girls Aloud-stjernen Sarah Harding (38) har fått brystkreft

AV/ Foto:  Twitter.com/SarahNHarding

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Girls Aloud-stjernen Sarah Harding (38) har fått brystkreft, skriver Sky News.«Det finnes ingen enkel måte å si dette på, og det føles ikke engang virkelig at jeg skriver det, men her kommer det», skriver 38-åringen åpenhjertig i et innlegg på sin Twitter-konto, og fortsetter:«Tidligere

 

 

i år ble jeg diagnostisert med brystkreft, og for noen uker siden fikk jeg den nedslående nyheten om at kreften har spredt seg til andre deler av kroppen min».Nå går Harding gjennom tøffe runder med cellegiftbehandling, skriver hun på Twitter.«Jeg kjemper så hardt som jeg

 

 

bare kan. Jeg forstår at dette kan virke skremmende å lese i sosiale medier, men det er ikke min intensjon», skriver 38-åringen videre.Harding skriver også at hun valgte å gå ut med kreftdiagnosen etter at det i forrige uke ble nevnt på internett at hun hadde blitt observert på

 

 

sykehuset.Sangeren benytter også anledningen til å takke familie og venner for all støtten hun har fått den siste tiden, samtidig som hun ber folk om å respektere privatlivet hennes i tiden som kommer.«Min fantastiske mor, familie og nære venner

 

 

hjelper meg gjennom dette, og jeg ønsker å rette en takk til de fantastiske legene og sykepleierne ved NHS (helsevesenet i Storbritannia, journ.anm), som har, og fortsetter å være noen helter», skriver Harding videre på Twitter.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6475

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top