Golferen Paige Spiranac om katastrofale dating-historikk: Jeg var desperat og ville at gutter skulle like meg

Foto/ Instagram / _paige.renee

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den amerikanske golferen Paige Spiranac åpnet i sin egen podkast «Playing A Round» opp om hennes katastrofale dating-historikk.27-åringen forteller at hun som regel startet samtaler med i

 

 

nteressante menn ved å få frem at hun var god i golf. Men dette viste seg å være et dårlig trekk. Den ene tingen jeg alltid hadde var at jeg var god i golf, og gutter elsker golf. Så jeg startet alltid

 

 

samtalene med “Hei, jeg spiller golf”, eller noe lignende og tenkte det ville funke, sier Spiranac.Mennene bet på, men det hun trodde var interesse i henne, viste seg å være interesse i å bli bedre i golf

 

 

 

 

eller å få golfutstyr.Ofte fikk jeg svaret “Hei, Paige. La oss dra ut på en golf-date. Jeg tar deg med på denne banen, så bare slår vi noen slag.” Jeg tenkte jo det hørtes bra ut, men det endte alltid

 

 

med at det ble en treningstime hvor jeg lærte dem å bli bedre golfere, sier hun.Hun forteller videre at dette ikke var et engangstilfelle. Det skjedde hele tiden. Jeg var desperat og ville at gutter skulle

 

 

like meg.En av mennene hadde også kjæreste, noe han ikke fortalte til Spiranac. Han tekstet meg gjennom hele dagen, han var søt og flørtete. Men de eneste datene vi var på, var på golfbanen. Slik foregikk det i seks måneder, og han fortalte meg aldri at han hadde kjæreste, sier 27-åringen i sin egen podcast.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6438

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top