Gunhild Stordalen deler en gladnyheten med sine over 169 000 følgere

AV/ foto/ Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GUNHILD MED EN GLADNYHET  < Tre år etter sin andre benmargstransplantasjon deler Gunhild Stordalen åpenhjertig om egen helsesituasjon. Sammen med ektemannen og hotellkongen Petter Stordalen (56) har hun flere ganger vært åpen om den alvorlige sykdommen.

 

Torsdag ettermiddag deler Gunhild derimot en gladnyheten med sine over 169 000 følgere på Instagram. På tide med en dobbel. Da jeg ble diagnostisert med den livstruende typen av sykdommen Scleroderma i 2014, fantes det ingen kur, men vi fant en eksperimentell behandling

 

i Nederland, skriver hun, og fortsetter: I dag, tre år etter min andre benmargstransplantasjon, kan man nesten ikke spore sykdommen lenger, og jeg kan senke medisindosene. Fremdeles noe i systemet, men med en lang, avslappende sommer vil jeg komme meg. Videre skriver 40-åringen

 

at hun kjøpte seg en dobbel iskrem for å feire det medisinske gjennombruddet. Det gir håp til pasienter rundt om i verden, skriver hun avslutningsvis.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6434

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top