Ina Kollset (22):- Det har gått fint med meg – jeg er ikke koronasmittet

 

 

 

 

 

 

AV/ Daniel DeNiazi ( Extraavisen )  Foto:  Simen Gald

 

 

 

 

 

 

Deltaker i Miss Supranational, Ina Kollset (22) skal ikke være smittet etter å ha vært i Kristiansand.Det opplyser Kollset til Extraavisen.no. Jeg er ikke koronasmittet, og det skal ha gått fint med meg. Jeg er veldig påpasselig

 

 

hvem jeg er i lag med, og vi har forholdt oss til restriksjonene som ble gitt på forhånd før vi møttes i Kristiansand, sier Kollset. For to uker siden tok hun koronavaksinen, AstraZeneca, og skal ikke hatt noe symptomer i ettertid.

 

 

Jeg følte meg kvalm samme dag jeg tok vaksinen, men det gikk over etter 24 timer. Heldigvis er jeg fornøyd med at jeg tok vaksinen. Fjorårets vinner av Miss Norway, Sunniva Høiåsen Frigstad sier hun ikke har testet seg for korona, men sier at restriksjonene som ble gitt, ble fulgt opp.

 

 

 

 

Facebook: Norge-Og-Verdens-Nytt  / Extraavisen

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top