Ina Kollset lar seg ikke skremme

AV/ Foto:  Daniel Millan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etter at Miss Norway-deltaker, Ina Kollset gikk ut og mente at norske myndigheter var for trege med å hente flyktninger, har hun fått kritikk. Kollset mener folk må tåle at andre har meninger som ikke passer dem.I tillegg skal Christina Auli Westhelle gått ut og gitt en kraftsalve etter at Ina Kollset gikk

 

 

ut og sa at Norge burde hentet flyktninger tidligere. Hun mener at folk skal være glad for at deltakerne ofrer mye av tiden til å hjelpe andre mennesker.Kollset sier til S24 at hun ikke er overrasket og mener folk må tenke seg godt gjennom før en slenger med ord.Dette er folk som ikke kjenner til saken. De hevder også

 

 

at jeg ikke har jobb og dum, men jeg lar meg ikke vippe av pinnen av folk som vil meg uvell, sier Kollset.Jeg gidder ikke å lese kommentarer eller legge meg opp i det. Så lenge det er konstruktiv tilbakemelding så vil jeg gjerne svare, men når man skriver at jeg har spist fleinsopp så tror jeg at man skal revurdere enkelte

 

 

av kommentarene. Hun mener dette er snakk om folk som ikke har satt seg inn i saken.Disse mener tross alt at vi som er deltakere i Miss Norway ikke har noen stemme i den offentlige debatten.Igår gikk Westhelle kraftig ut og ba folk om å respektere deltakerne sitt engasjement. Hun mente også at folk måtte se arbeidet

 

 

deres fra et positiv perspektiv.Det er ikke første gang Kollset opplever sinne fra folk etter å ha deltatt i flyktningsdebatten. Hun mener det er viktig å tenke på andre enn seg selv, og spesielt når man bor i ett av verdens rikeste land.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6438

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top