Influenser Alice Stenlöf (24) har funnet lykken

AV/ Foto: alicestenlof

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FUNNET KJÆRLIGHETEN: Alice Stenlöf (24) er en av Sveriges største influensere med sine 370 000 følgere på Instagram. Hun har også skapt overskrifter med podkasten hun har med venninna, influenseren Bianca Ingrosso (25).Hun var fram til nylig i et forhold med hockeyspilleren Philip Wong, som hun først fant kjærlighete

 

 

n med i tenåra. Etter seks år sammen, valgte de to imidlertid å gjøre det slutt. Det kunngjorde hun selv i mai. Det er nok blant det vanskeligste jeg noen gang har gått gjennom. Jeg og Philip har vært sammen i over seks år, det er hele mitt voksne liv. Jeg kjenner at jeg er usikker på hvem jeg er, for i løpet av åra som har gått, så har

 

 

vi påvirket hverandre utrolig mye, sa hun i en Youtube-video hun publiserte da.Nå har hun imidlertid gått videre etter bruddet, og kan på sin egen Instagram-konto avsløre at hun har funnet kjærligheten på nytt.Her har hun publisert et bilde av seg selv i armene til den svenske rapperen Jireel Lavia (20). «Han gjør meg glad», skriver

 

View this post on Instagram

Han gör mig glad

A post shared by Alice Stenlöf (@alicestenlof) on

 

hun ganske enkelt under bildet.Selv har rapperen skrevet «baby» med et rødt hjerte i kommentarfeltet. Flere svenske kjendiser uttrykker glede på parets vegne, og blant dem som lar glademoijene hagle, er Kenza Subosic, Penny Parnevik og Hanna Friberg. Stenlöf gjorde stor suksess med podkasten «Alice & Bianca – Har du sagt A

 

 

får du säga B» sammen med Ingrosso, men venninnene valgte å legge opp etter 88 episoder.- Det er så mye med denne podkasten som har vært utrolig fantastisk, og vi har fått så mange muligheter og kjærlighet fra dere som har hørt på. Men vi vil også avslutte på topp, sa Stenlöf da.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6447

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top