Instagram-profilen til Britney Spears (39) er borte

Foto/    Instagram / Britney Spears

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BRITNEYS INSTAGRAM ER BORTE:  For noen dager siden delte Britney Spears (39) nyheten om at hun er forlovet. Nå skal hennes Instagram-konto være borte. Det går nemlig ikke an å se stjernas innlegg og bilder.Hva som er grunnen, er foreløpig ikke kjent.Som nevnt er profilen

 

 

LES OGSÅ:  Britney far avslutter vergemålet

 

 

borte bare kort tid etter at popstjerna delte den hyggelige nyheten om at kjæresten Sam Ashgari (27) hadde fridd til henne.«Jeg kan ikke tro det», skrev Spears da. Dette innlegget er ikke lenger synlig på bildedelingstjenesten.Spears og forloveden har vært et par siden år 2016. Tidligere

 

 

i sommer gikk det rykter i amerikanske medier om at paret hadde forlovet seg, den gangen benektet Ashgari ryktene.I mars uttalte kjæresten Asghari, som jobber som trener og modell, at han er klar for å skape en familie sammen med jenta han har vært sammen med i om lag fem år. Mine

 

 

TIPS OSS IDAG:  [email protected] eller på facebook.

 

 

prioriteringer i livet er å fortsette å være ydmyk, vite hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal. Jeg ønsker et nytt steg for forholdet vårt også og har ikke noe imot å bli pappa. Jeg har lyst til å være en ung far, erkjente han i et intervju med Forbes. Fra før av har den berømte artisten sønnene Sean (15) og Jayden (14) sammen med eks-mannen Kevin Federline.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6375

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top