Jan Bøhler: jeg vil ikke være gjenstand for intern strid og anonyme operasjoner

AV/  privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det melder Arbeiderparti-veteranen på sin Facebook-side. I dag har jeg fått vite av media at anonyme kilder i Oslo Ap prøver å sette i gang noe mot meg i forhold til Stortingsnominasjonen

 

 

[..] jeg vil ikke være gjenstand for intern strid og anonyme operasjoner etter å ha vært nominert enstem-mig til Stortinget i fire perioder, skriver Bøhler.Bøhler skriver også at han ikke har vært

 

 

Hei alle venner! Jeg hadde tenkt å la sommerfreden senke seg og markerte det i går med musikkvideoen Sommerbildene våre….

Posted by Jan Bøhler on Saturday, July 4, 2020

 

 

fornøyd med politikken som føres av Arbeiderpartiet i Oslo de siste årene, blant annet når det gjelder ungdomskriminalitet og kriminelle gjenger, utenforskap blant barn og unge, krav

 

 

til integrering og nedlegging av Ullevål sykehus.Jeg synes det da også er realt å si ifra at det ikke er naturlig at jeg stiller opp for Oslo Ap til en ny Stortingsperiode, skriver Bøhler.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6438

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top