Jan Hanvold er på Rikshospitalet:- jeg må be kroppen min om tilgivelse, fordi jeg har påført den lidelse

AV/   NorgeOgVerdensNytt   Foto/   Mauricio  Evensen  / 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

På sin egen Facebook skriver predikanten i Visjon Norge, Jan Hanvold at han er innlagt på «riksen» og «blokker ut årer».Han uttrykker takknemlighet til norsk helsevesen og er glad han skal slippe «å få hjerte infarkt».Igjen må jeg be kroppen min om tilgivelse, fordi jeg har påført den lidelse, skriver han. Dagen omtaler saken først. Hanvold forklarer: Jeg hadde kjørt i meg enorme

 

 

menger sukker. I form av sjokolade, Cola, og andre sukkervarer. Jeg måtte da omvende meg, å be kroppen om tilgivelse fordi jeg hadde puttet i meg giften som sukkeret er. Verden doper seg på vin og alkehol. Mens kristen folket doper seg med kaker og kaffe.Han forteller videre at han har kuttet ut sukkerholdige drikker. Alikevel har jeg på dratt meg meg tette blodårer, høytblod trykk

 

 

og diabetes 2, skriver predikanten.Hanvold skal ha gått ned fra 125 til 93 kilo, men deretter opp igjen til 110 kilo på grunn av «masse frukt» og hvitt mel. Jeg har måttet oppgi noe jeg elsker, å nyter: Det er brød og ferske rundstykker, skriver predikanten.Hvitt mel, er like ille som sukker. Så derfor har jeg sluttet, å spise brød og rundstykker. Som det er hvitt mel i. Med engang gikk jeg ned i vekt.

 

 

Han fortsetter: Og jeg erkjenner at, å være overvektig er synd, å som påfører meg sykdommer. Så derfor ber jeg til Herren om at jeg skal spise sundt, å at jeg skal gå ned i vekt.Hanvold skriver at han har stor medlidenhet med mennesker som lider av fedme og ikke klarer å gå ned i vekt.Derfor trenger vi å hjelpe hverandre, mener han.Han forteller at flere i staben i tv-kanalen har gått ned i vekt. …de er et vitnesbyrd og inspirasjon til oss andre overvektige i staben, skriver han.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6454

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top