Jan Kåre Christensen spilte Jesus-musikk og mistet jobben. Nå har han fått en ny jobbb

 

AV/   Daniel DeNiazi   Foto: privat  / Andreas Haldorsen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det var tidligere i år at Extraavisen skrev saken om Jan Kåre Christensen som mistet stillingen sin på flekken for å ha spilt kristen musikk i bussen. Jeg mener det er veldig spesielt at man ikke skal kunne få velge å høre det man vil høre på. For meg er det helt surrealistisk at det skal være

 

 

normalt å høre på P1 og andre riksdekkende radiokanaler når man ikke kan høre på en helt normal kristen radiokanal i et land med kristne verdier, sa Christensen til Extraavisen.I Oslo tingrett ble det utført en rettssmekling som vil si at Christensen får et sluttoppgjør på 473.000 kroner, som

 

 

LES  OGSÅ:  Mistet jobben etter å ha spilt kristen musikk

 

 

tilsvarer en 13 måneders lønn.Nå har Christensen fått tilbud om å kjøre buss som timesjåfør hos Ulven Buss.  Nå fikk jeg da tilbud om å begynne å kjøre buss hos Ulven Buss her i Oslo. Jeg begynner som timesjåfør.Regner meg at hvis de er fornøyd med meg, får jeg fast, sier Christensen til

 

 

Extraavisen. Er blitt eldre, da har jeg lært å ta et steg om gangen. Synes det var riktig å gjøre det slik. Saken fikk stor oppmerksomhet da han mistet jobben etter flere varsler fra busselskapet. Christensen tiltrer som sjåfør førstkommende mandag. Vi i NorgeOgVerdensNytt (NOVN) har igjen

 

 

tatt en prat Jan Kåre Christiansen. Hvordan er det å få en ny jobb etter å ha mistet forrige jobb?Det er deilig med en ny jobb, sier en fornøyd Christiansen. Videre forteller han: Jeg er blitt mobbet, trakassert, hynset med, forskjellsbehandlet og f.eks. aldri fått andre jobber i Unibuss som jeg var vel

 

 

kvalifisert til å få. Det er litt som åkomme ut i fra «fengsel». Det er klart at jeg ser frem til å komme inn i et normalt arbeidsforhold igjen. Det var det ikke i Unibuss de siste årene spesielt. Gleder meg veldig! Så får vi se hva fremtiden vil bringe, forteller Christiensen. Jeg er nå glad i hvert fall

 

 

kjenner jeg å ha kommet bort ifra trakasseringen som jeg opplevde i Unibuss, selv om det selvsagt også var mange hyggelige og gode kollegaer der. Selve jobben trivedes jeg meget godt med, men ikke ledelsen, den var egentlig forfærdelig!

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6444

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top