Jeg er Madeleine McCann (3)

AV    Mauricio Evensen    Foto/   privat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Den Britiske jenta Madeleine McCann (3) forsvant fra en ferieleilighet i Praia da Luz i Algarve, Portugal, i 2007. Hun har aldri blitt funnet. Nå hevder Julia Wandelt (21) fra Polen at hun kan være Madeleine McCann. Nyheten har gått viralt på sosiale medier etter å ha delt ‘bevis’ i et liveopptak på Instagram.Blant annet har hun vist at hun har den spesielle «flekken» i øyet, som man også kan se at Madeleine McCann har på bildene som ble delt da hun forsvarte seg. Det skriver Daily Star. Kvinnen delte en video på sin Instagram-bruker ved navn @iammadeleinemcann, forklarer at hun «for noen måneder siden» begynte å tenke at hun kunne være den savnede jenta.”Det var noe jeg hørte fra bestemoren min,” sa hun.Julia Wendell sier at hun er 21 år gammel, og mener at dette ikke er riktig.Hvis Madeleine vil være 19 i dag, om hun lever. Selv hevder Julia at hun har en fregne på beina og en flekk i øyet på nøyaktig de samme stedene som Madeleine har. Vi i NorgeOgVerdensNytt har forsøkt å få en kommentar fra Julia, men hun har per nå ikke besvart. Kvinnen har blitt overbevist om at hun er Madeleine at hun vil ha en DNA-test gjort slik at hun kan bevise at hun har rett.”Hjelp meg. Jeg trenger å snakke med Kate og Gerry McCann. Jeg tror jeg kan være Madeleine. Jeg trenger en DNA-test,” skrev hun som tekst på Instagram-kontoen sin.Hun hevder at foreldrene til McCann har sagt ja til å ta en DNA-test, men dette er ikke bekreftet av andre kilder. På sin Instagram-konto har Wandelt skrevet:  Tusen takk for støtten! Kate og Gerry McCann har sagt ja til en DNA-test! McCann-paret har så langt ikke kommentert eller omtalt saken offentlig i det hele tatt.

Denne bloggen drives av NorgeOgVerdensNytt. En midlertidig nyhetsplass til ny nyhets-redaksjon-side/domene er på plass. Tidligere har vi hat en suksess nyhetsside/blogg med flere tusen lesere/følgere. Vi håper på ny suksess: [email protected]
Posts created 6476

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top